fredag den 8. januar 2010

I live !

.
DU ER I LIVE !!
Tillykke du er i live !

Værdsætter jeg, at VÆRE i Live lige nu ?
Hvor er min taknemlighed for at være i live ??
Ser jeg mig selv som et enestående væsen eller har jeg så travlt med at være ligesom alle andre ?
eller er jeg så optaget af hvad der sker i morgen, så jeg ikke mærker det øjeblik vi kalder nuet.

Tænk over det.

Er der større dybder i mig, end jeg havde regnet med ?

Er jeg mere betydningsfuld end alle mine succeser og fiaskoer ?

Er jeg klar til at tage ansvaret for, at gøre det der skal til for at nå målet ?

Det er takket være åndedrættet at farven rød findes eller at himlen er blå !
og i åndedrættet findes muligheden for Fred i sindet.

Tror du på at der findes fred inde i dig ?
Tror du på at der er fred i orkanens øje ?

Kik ind i dig selv !
Find det, Føl det, nyd det, lev det, elske det .

Kilde : uddrag af samtaler med Prem Rawat i filmen Inner Journey


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar